Все още нямате уеб сайт?
Всеки ден Вашият бизнес губи клиенти от това.

HL-Beauty.COM: 178% повече посетители от Google Search

Дата на публикуване: 18.03.2025 г.  
Последно обновена: 19.03.2025 г.  

Автор:

Натали Генова
Младши маркетинг специалист

сподели-статия-OFF-page-оптимизация.png

Запази и сподели: https://linkbox.bg/hl-beauty-case-study-seo-design/

Съдържание:

Какво ще научите?

В рамките на днешния проект ще ви запознаем с постигнатите резултати и етапите, през които преминахме за успешното развитие на HL-Beauty – онлайн магазин за консумативи за миглопластика.

Ефективната SEO стратегия е ключов фактор за повишаването на видимостта и привличането на аудитория. За да бъдат постигнати устойчиви резултати, обаче, са нужни задълбочени познания, прецизно планиране и умения в областта.

Постигнати резултати за последните 13 месеца

Един от резултатите, които постигнахме за последните 13 месеца в работата ни с HL-Beauty е увеличаване на посетителите с 178%. Съвместната ни работа започна през януари 2024г., когато те имаха средно по 14 клика и 275 импресии дневно.

Благодарение на правилно съставената SEO стратегия и оптимизация, в края на февруари месец 2025г., клиентът ни достигна до ръст от средно 39 клика и 468 импресии на ден.

Информация за проекта

Онлайн магазин за професионални консумативи при поставяне на миглопластика.

Януари, 2024 г.

Миглопластика – консумативи

Да разгледаме и хронологията на развитие на сайта след подобренията, направени от Linkbox.BG

28 Юли 2024 г. – Онлайн магазина достигна 450 клика в рамките на 28 дни

9 Август 2024 г. – кликовете се увеличават с 50 за 12 дни

14 Ноември 2024 г. – 600 клика за 28 дни

2 Декември 2024 г. – 100 клика повече за 18 дни

29 Декември 2024 г. – достигнахме до 800 посещения за 28 дни.

Case Study HL-Beauty - Проучване на ключови думи и структура

Проучване на ключови думи и структура

Анализът на ключови думи в нишата е задължителен етап при изграждането на ефективна SEO стратегия. Поради тази причина, това беше и нашата първа стъпка. 

Ключовите думи ни дават информация за това какво търсят потребителите. В търсачки като Google те са връзката между търсенето и предлагането в интернет. За да проверим и оценим тяхната ефективност, използваме помощта на инструменти като Ubersuggest, Google Search Console и още други.

Анализът включва и проучването на конкуренти, които вече са се класирали по важни ключови думи в същата сфера. Освен поглед върху ключовите думи, той ни дава и ценна информация за типа съдържание, което трябва да създадем и неговата структура.

Създаване на нов онлайн магазин + категоризация

Създадохме онлайн магазина на HL-Beauty с платформата WordPress.

Един от основните ни фокуси беше да изградим структура на категориите и подкатегориите. Добрата категоризация прави навигацията на посетителите на онлайн магазина по-лесна, а потребителското преживяване приятно. По този начин се подобрява и видимостта на сайта за търсачките.

Добавихме и “Блог” секция, в която потребителите да получават полезна и интересна информация свързана с тематиката на сайта, а именно – миглопластиката.

Case Study HL-Beauty - Създаване на нов онлайн магазин

SEO оптимизация

След като вече имаме структуриран онлайн магазин е време да продължим към неговата SEO оптимизация. Започваме усилена работа, като прилагаме цялостна месечна SEO стратегия, която включва технически одит, подобрение на ON Page факторите и OFF Page оптимизация.

ON Page оптимизацията включва копирайтинг, форматиране на съдържанието, вътрешна линк организация и оптимизиране на заглавията и описанията на продуктовите страници. Това са част от факторите, които се изискват за това сайтът да заеме добри позиции в търсачката Google.

Насочваме се и към засиленото създаване на външни линкове в авторитетни нишови сайтове, директории и бизнес каталози. Те са ключов фактор за изграждането на авторитет и доверие към уебсайта, което също допринася за по-добро му класиране в търсачките

Класиране на челните позиции в Google за едни от главните ключови думи в нишата

  • Миглопластика – 1,600 души/ месец
  • Премахване на мигли косъм по косъм – 210 души/ месец
  • Пяна за мигли – 170 души/ месец
  • Професионални мигли на снопчета – 70 души/ месец
  • Как се слагат мигли на снопчета – 50 души/ месец
  • Как се слагат мигли – 40 души/ месец
  • Обемни мигли – 40 души/ месец
  • Как се слагат мигли косъм по косъм – 30 души/ месец
  • Видове мигли косъм по косъм – 20 души/ месец