Все още нямате уеб сайт?
Всеки ден Вашият бизнес губи клиенти от това.

Повече клиенти от Варна за млад логопед? Възможно е!

Дата на публикуване: 16.01.2024 г.  
Последно обновена: 19.09.2024 г.  

Василена Колева

сподели-статия-OFF-page-оптимизация.png

Съдържание:

Какво ще научите?

В рамките на описа на този проект ще Ви запознаем с последователността и конкретните способи, използвани за постигане на високи резултати за един от нашите клиенти.

SEO оптимизацията е процес, който изисква специализирани умения и познания. Доверете се на доказани експерти за качествено изпълнение и откриване на нови хоризонти в нишата Ви.

Клиент - профил на дейността

Потърси ни клиент, който практикува дейността си локално, като логопед от гр. Варна.

Тук следва да отбележим, че клиента няма сайт или друг вид представяне в интернет и се интересува от изработка на сайт на WordPress и последваща SEO оптимизация на локално ниво за областта. 

След конкретно определяне на услугите на клиента се изяснява тясното му профилиране – важно за конкретизиране на аудиторията и последващо брандиране.

Анализ на нишата и конкуренцията

Наясно сме с дейността на клиента и анализираме нишата чрез професионални софтуери за измерване на търсенето и класиралите се уебсайтове за установените ключови думи, които ни интересуват.

Вече имаме структура за съдържанието в уеб сайта, което е от коренно значение за последващата работа при неговото изграждане.

По отношение на класиралите се уебсайтове (конкуренцията) успяваме да анализираме типа съдържание, възможности за подобрение и дължина на текста за всяка избрана ключова дума.

Разглеждаме фирмите в нишата и от дизайн аспект. Проучваме възможности за това как да отличим нашия клиент, съобразявайки се с профила на идеалния потребител/ потребители.

UX/UI дизайните се подготвят и обсъждат с клиента, като целта е да влияят положително и да показват максимално ясно насочеността на услугите които предлагаме.

Резултата от което е грабване вниманието на потенциалните клиенти не само чрез съдържание, а и благодарение на правилно и цялостно нишово брандиране.

Дизайн концепция и брандиране

Брандирането в случая на Ldr.bg е насочено изцяло към родителска аудитория – родители търсещи логопед от гр. Варна за своето подрастващо дете. 

Това ни дава страхотни възможности и поле за пъстра изява, що се отнася до дизайна. Сайтовете на логопеди не само в България, но и в целия свят ни показват, че можем да изградим един разчупен сайт с динамичен дизайн, която концепция набляга на овалните форми и палитра от повече цветови тонове.

Създаване на уеб сайт ldr.bg

Създаваме WordPress сайт тип 1 страница с Блог пространство за последващо добавяне на съдържание. Сайта е максимално олекотен и изграден с възможност за постигане на високи SEO резултати. 

CTA бутоните в сайта водят до специализираният профил на логопед Деница Радева в официалната платформа за лекари и специалисти – Superdoc. По този начин, развивайки сайта на клиента, паралелно с това се развива и профилът му в Superdoc, който е от голямо значение за изграждане на авторитет сред потенциалните клиенти.

В ляво можете да видите уеб сайта с изглед от мобилно устройство (най-предпочитания сред онлайн потребителите).

SEO оптимизация

Имаме страхотен уеб сайт, който е готов за последваща SEO оптимизация. Без нея няма как клиента да бъде класиран за подбраните ключови думи, които използват потребителите от Google които търсят логопед от Варна.

SEO екипът ни започва работа по проекта, която продължава месеци наред. Това е бавен процес и отнема от 5-6 месеца до година за осезаем ефект. За да подобрим позициите на уебсайта в Google и да го вдигнем в челото на резултатите, търсачката има нужда от този период, за да анализира SEO факторите, които създаваме и подсилваме.

Важни фактори са бюджета на клиента, който може да отделя за SEO на месечен/ годишен принцип, както и трудността на нишата в която искаме да се класираме. Колкото по-висок е бюджета, толкова по-бързо успяваме да достигнем до SEO целите, които сме поставили. 

Постигнати резултати за отрицателно време

Успешно се класираме на челни позиции още от първия месец за главната ни ключова дума “Логопед Варна” – 3-то място в органичните резултати на Google.

Но това не е всичко. Класираме се и за още важни ключови думи в нишата:

  • Логопед Варна цени – На 3-то място/ позиция в Google
  • Детски логопед Варна – На 2-ро място/ позиция в Google
  • Добър логопед Варна – На 3-то място/ позиция в Google