Все още нямате уеб сайт?
Всеки ден Вашият бизнес губи клиенти от това.

Oink.BG: 220K клика за 28 дни от Google Search за бизнес директория

Дата на публикуване: 22.10.2024 г.  
Последно обновена: 22.10.2024 г.  

Василена Колева

сподели-статия-OFF-page-оптимизация.png

Запази и сподели: https://linkbox.bg/220k-clicks-from-google-search-for-business-directory/

Съдържание:

Какво ще научите?

В рамките на описа на този проект ще Ви запознаем с последователността и конкретните способи, използвани за постигане на високи резултати за един от нашите клиенти.

SEO оптимизацията е процес, който изисква специализирани умения и познания. Доверете се на доказани експерти за качествено изпълнение и откриване на нови хоризонти в нишата Ви.

Какво постигнахме със SEO оптимизация?

Можете да видите поетапното покачване на органичния трафик в сайта от следната графика на Google Search Console:

Oнлайн платформа Oink.BG

Oink.BG е една от водещите платформи за бизнес информация в България. Тя предоставя лесен достъп на потребителите до намиране на локални бизнеси (за услуги или продукти), като също така дава възможност за оставяне на ревюта/ оценка на посетения бизнес.

Целта на бизнес директорията е да събере на едно удобно място всички утвърдени български фирми, които се развиват на територията на държавата ни. От друга страна, Oink.BG дава възможност на бизнесите да се регистрират и да представят своята дейност в платформата. По този начин бизнесите получават публичност, а клиентите имат възможност да избират между богат списък и да гарантират за даден бизнес чрез оставяне на достоверен отзив след посещение.

Отправна точка за начало на дигитален маркетинг и SEO

Oink.BG се свързаха с нас поради породила се необходимост от дигитално развитие и достигане до таргетиран органичен трафик от търсачките за национално ниво. На този етап трафика им не надвишава 3К клика на месец (за 198K импресии) от Google Search.

Накратко: Сайта има съществен потенциал за развитие спрямо броя импресии (колко пъти Google е показал сайта в Search Results за дадено търсене). 

Трафик преди работа с дигитална маркетинг агенция Linkbox.BG – Период от Юни 2023 до Ноември 2023 г.:

Колко-струва-поддръжка-на-сайт-или-онлайн-магазин-Корица-Linkbox-01.webp

Технически одит

Проверяваме главните и второстепенни технически SEO аспекти на уеб сайта. Те трябва да са съобразени с изискванията на Google. Забелязваме, че сайта има нужда от подобрения най-вече за оптимизиране на качените изображения. Изображенията е необходимо да са в правилен уеб формат и с точно определен размер, който не надвишава 70 Kb (това пряко влияе на скоростта на зареждане на сайта).

Инструмента за изготвяне на достоверен SEO одит, който използваме в случая е на Screaming Frog – SEO Spider.

Накрая предоставяме на клиента цялостен документ на SEO одита с наставления и конкретни изисквания, за да имплементира правилно промените (с помощта на своите уеб разработчици).

Проучване на ключови думи, keyword mapping и изготвяне на SEO стратегия

Проучването на ключови думи в нишата е неотложно за изготвяне на SEO стратегия, по която да се действа в последствие.

Проучването включва и изследване на конкурентни сайтове, които вече са класирани за важни ключови думи в нишата.

Ключовите думи представляват мостът между търсенето и предлагането в интернет и най-вече в търсачките като Google Search. Проверяваме показателите на тези кл. думи чрез инструменти за планиране и проучване като Google Search Console, Google Keyword Planner и Ubersuggest.

Освен това, анализираме вече създадените страници и категории в сайта и забелязваме необходимост от ориентиране към действителното търсене, както и създаване на ново съдържание и система за филтриране към категориите.

Keyword mapping представлява ясно дефиниране и свързване на всяка страница от сайта с short-tail (кратки фрази) и long-tail (дълги фрази) ключови думи. Това дава допълнителна яснота на посетителите, както и на търсачките по отношение на структурата на съдържанието в платформата.

Подобряване на On Page фактори

On-page факторите са компоненти/ елементи от страниците на един уеб сайт, които пряко влияят на възможността за класирането му в Google.

Този вид оптимизация има за цел да покрие набор от изисквания, на които трябва да отговаря уеб сайта, за да бъде в добро състояние за класиране в търсачките.

SEO специалистите на Linkbox.BG предоставят ясни насоки за подобряване на тези on-page фактори.

Всъщност, тези подобрения са зависими от всеки Google Search Core ъпдейт, за максимална ефективност и достигане до желаните резултати в класирането понастоящем.

Инструмент-за-проверка-на-кл-думи-и-органичен-траифк.png

Оптимизация на категории и създаване на допълнителни филтри

Категоризацията на една онлайн директория е едно от най-важните неща, защото те са основата за достигане до желаното съдържание на потребителите, както и от това зависи ясно обособената структура на сайта ни за търсачките. Освен това, групирането на ключови думи по категории е една от основните ни цели.

Ориентираме главните ни категории и подкатегории по ключови думи и въвеждаме допълнителни филтри в директорията.

Тези филтри спомагат за получаване на недвусмислени и конкретни резултати от търсенето на посетителите в сайта. По-релевантните резултати повишават UX преживяването на потребителите в платформата, а това е от значение и за Google.

SEO Копирайтинг

В SEO стратегията ни има заложени идеи за ново съдържание за конкретна ниша от сайта, в случая – SEO копирайтинг за хотели. Структурата на новото съдържание е устроена по изпитана методология в SEO оптимизацията.

Ето и част от новосъздаденото съдържание в сайта на Oink.BG:

👉 Най-добрите хотели на първа линия в България по курорти

SEO-копирайтинг.png

Линк билдинг

Вътрешната линк организация в сайта е също толкова важна за SEO-то, колкото и изграждането на външни линкове. Резултати се постигат чрез комбиниране и на двата типа линк структури.

Все пак, външните линкове са по-значими и представляват по-важен SEO фактор за Google, отколкото са вътрешните. Това е така, защото е по-лесно да заложим линк в нашия собствен сайт, от колкото да направим външен линк в чужд нишов уеб сайт.

В резултат на това, изграждаме правилна вътрешна структура на линковете в сайта и създаваме външни линкове в авторитетни и нишови сайтове и онлайн медии.

Достигнат ръст ✨

Въз основа на работата ни през изминалите месеци стигаме до така желания ефект. От Януари 2024 до Август 2024 постепенно довеждаме 220 000 органични посетители от Google търсачката на месец в бизнес директория Oink.BG.

На 18 Юли 2024 получаваме най-високо постижение от Google, на което е показано че платформа Oink.BG е получила 220К трафик през изминалия месец (или 28 дни, за да сме по-конкретни).