SEO одит графика

SEO одит на сайт и ниша

SEO одит на сайт и ниша:  Какво е ? Как се прави? Целият процес, обяснен в детайли. Повече подробности и цени за SEO одит и нашата услуга. Разберете всички детайли, касаещи Вашето класиране! Това е важна стъпка към №1 място в Google!

Осигурете си SEO одит още днес! Възложете го на нас или ползвайте тази статия, за да се справите с него сами, до колкото е възможно. Да се залавяме!

  • Дата на публикуване: 04.12.2021 г.  
  • Последно обновена: 09.12.2021 г.  
автор

Автор:
Иван Колев

копирай-и-сподели

Запази и сподели: www.linkbox.bg/SEO-audit/

SEO одит на сайт

Заявка за SEO одит

Цени: 200.00 - 1000.00 лева

Включва всички видове SEO анализи.

Какво е SEO одит?

Какво-е-SEO-одит-картинка-001

SEO одит е процес на инспектиране на цялостното Ви интернет присъствие. Проверяват се както Вашия уеб сайт, така и външните фактори, които касаят класирането му в Google. 

Делим одитирането на два етапа.

👉 Oдит на сайт. Вътрешно одитиране.

👉 Oдит на ниша. Външно одитиране.

Запознайте се по- долу с eтапите стъпка по стъпка и си осигурете нуждата информация, за да разберете как да извлечете максимум посетители от Google за Вашата ниша!

Безплатен-SEO-анализ-oт-linkboxBG

Безплатен SEO анализ

Цена: от 50 до 200 лв.

БЕЗПЛАТНО

Нямате никакъв бюджет за SEO одит? Осигурете си безплатен SEO анализ! Ще Ви подарим 1 безплатен компонент от нашия одит!

Разберете повече от тук 👇

Включва 1 вид SEO анализ.

Безплатна консултация

Искате да Ви разясним въпроси, свързани със SEO одит? Ще се радваме да го направим! Свържете се с наш специалист!

Продължителност: 15 минути

Етап №1

Одит на сайт (вътрешен одит).

Ето стъпките, които следваме в одитирането на уеб сайт. Изследваме 4 основни аспекта на Вашия сайт.

Структура и индексация

Първо изследваме как е структуриран Вашия сайт и дали е ореантиран около нужните ключови думи коректно.

☞ Проучваме индескацията на сайта. („site:www.yourdomain.com“) – пуска се такова търсене в Google или професионален инструмент и се локализират аномалии при индексирането.

☞ Бранд индексация. правим ново търсене. Името на Вашата услуга или продукт + името Ви.
(Име на услуга + име на сайт. Пр. : адвокатски услуги + Гугушев.)

☞ Структура на страници. Сортират се всички страници на Вашия сайт по това дали са индексирани и къде. Ползва се ScreamingFrog и UbberSuggest на NP. Извършва се проверка на линковете между страниците.

Използваемост на сайт

UX/UI показатели и използваемост на Вашия сайт.

☞ Скорост на зареждане. Проверява се с Google PageSpeed и GTmetrix и се установяват възможности за подобрение на скоростта на зареждане на Вашия сайт.

☞ Достъпност на съдържание и риспонсив рейтове. Проверява се дали всички страници и съдържанието им е видимо и достъпно за всички устройства.

☞ Изживяване на потребителя. Проверява се дали уеб сайта Ви е „построен“, за да създаде добро изживяване на потребителя, отгарящо на неговото търсене в Google.

Съдържание и страници

Проверява се анатомията на Вашите страници и съдържанието им.

☞ Проверка на URL-и. Кратки ли са? Съдържат ли КД?

☞ Анатомия на страници. Tагове – Title, H1,H2,H3,H4 и релевантност.

☞ Качество, уникалност и дължина на съдържанието. Проверява се дали съдържанието отговаря на Google търсенето. Ключова проверка! 

☞ Мета заглвия и описания – Google изрезки и Google rich snippets.

☞ Снимки и мултимедия. Проверява се дали са оптимизирани alt text и заглавия на снимките и мета данните им.

Проверка на сървър

Достъпваме и извършваме проверка на Вашия сървър (хостинг).

☞ Респонс кодове –  301, 302, 404 и др.

☞ CDN проверка – проверяваме дали използвате CDN и как е настроен.

☞ Проверка на ресурси – проверяват се ресурсите на Вашия сървър (хостинг) и дали са достатъчни за Вашия сайт.

☞ Проверка на версии. Доста често уеб сайтовете зареждат както през http:// , така и през https:// . Правим проверки на HTaccess файл и редиректи.

☞ SSL и сигурност – сертификатите за сигурност са важен компонент през 2022. Проверяваме дали Вашия е коректно инсталиран и дали са спазени добрите практики за сигурност.

. . .

След като се запознахме с етапите от одит на сайт, нека продължим с етап № 2 – Одит на ниша.

Етап №2

Одит на ниша (външен одит).

Уеб сайтът Ви не е единственото нещо, което влияе на Google класирането Ви. Има редица външни фактори, които оказват влияние. Ето факторите, които влияят и трябва да бъдат изследвани.

Одит на входящи линкове

Линковете от други сайтове, водещи към Вашия (входящи линкове) са основен SEO фактор и през 2022. За това и в рамките на одита е задължително да бъдат изследвани.

☞ Брой входящи линкове. 

☞ Брой домейни, които Ви линкват.

☞ Съдържание и релевантност.

☞ Качество на линковете.

☞ Вид на линковете (диверсификация).

Тези показатели изследваме с инструменти като MOZ, Ubbersuggest, Gооgle search console и Screaming Frog.

Одит на конкуренцията

След като имаме одита на ключови думи, имаме възможност да проверим кои сайтове са ги класирали  икак.

☞ Съставяме списък – проверяваме кои са топ 3 или топ 5 конкуренти за нашите кл. думи.

☞ Одитираме сайтовете им –  както в Етап №1, правим одит на сайт, само че на техните сайтове.

☞ Проверяваме входящите им линкове – по аналогичен начин както се одитират линкове от стъпка №1, извършваме проверка и за конкурентите.

☞ Добри практики – извличаме заключения и добри практики от нашите конкуренти, които да ни помогнат да се класираме и ние.

Проверка на кл. думи

В този под етап проверяваме ключовите думи от Вашата ниша и дали коректно ги таргетирате.

☞ Проучване на КД – проверяваме кои ключови думи търсят потребителите за Вашата ниша.

☞ Сортиране по вид – сортираме ключовите думи на информативни и търговски. 

☞ Сортиране по дължина- кратки (общи), средни (конкретни), дълги (много конкретни).

☞ Групиране по семантични ядра – някои КД са смислово свързани с други КД. Групираме ги в майндмап.

Данните от проверката на КД, съпоставяме със структурата на Вашия сайт и дали ги покривате.

. . .

След като приключим и с Етап №2 – одит на ниша, имаме цялата информация, която касае класирането на Вашия уеб сайт. Какво следва? Да изградим ясен план в конкретни стъпки и SEO стратегия. Информация относно SEO стратегиите, може да откриете тук.

А сега нека продължим с ценова и допълнителна информация, касаеща SEO одитите.

Професионална услуга от Linkbox.BG ℠

Цени и поръчка на услугата.

Разписахме подробно стъпките, които включва нашата услуга „SEO одит“, за да дадем възможност на малки бизнеси и стартъп компании с ограничен бюджет, да осъществят сами своя одит. Съветваме Ви обаче да поверите тази задача на професионалисти. Ето и условията, ако решите да се доверите на Linkbox.BG.

Подайте ни информация

1

Пускане на заявка

Ще трябва да знаем:

1. Колко страници има Вашия сайт?

2. Нишата, в която се калсирате.

3. Допълнителна информация.

Документи и условия

2

Официална оферта

Отговаряме на заявката с:

1. Официално предложение

2. Подробна разбивка 

3. Крайна цена с вкл. данъци

Издаваме фактура при съгласие

Същинска част

3

Изпълнение

Ще имаме нужда от:

1. Достъп до Вашия админ панел

2. Достъп до сървър (и/или cPanel)

3. Достъп до Gооgle Search console.

Работим конфиденциално

SEO одит - цени, според обема работа.

По- долу ще намерите ценова таблица, която ще Ви послужи за ореантир колко би струвал SEO одит, ако ни го възложите. В таблицата сме посочили и брой конкуренти, които ще проучим, както и часовете труд, които ще вложим във Вашия одит.

Брой страници

Вкл. брой конкуренти

Цена в лева

Часове

20 страници
1 - 2 броя
200.00
4 часа
50 страници
2 - 3 броя
500.00
10 часа
100 страници
3 - 5 конкурента
1 000.00
20 часа
Над 100 страници
5+ конкурента
1 000.00 +
20 + часа

. . .

Посочените цени са ориентировъчни. Свържете се с наш консултант, за крайна оферта. Посочените цени са за реп. България и Google.BG, а не за чуждестранни ниши и пазари, където доста често конкуренцията и трудността са доста по- високи от нашите. Цените са с вкл. данъци. Срокът за изпълнение варира между 2 и 20 работни дни, според обема работа.

Използвайте го за наръчник при извършване на правилен одит. Документ, който Ви насочва за провеждане на точни анализи на сайта и нишата Ви (Вътрешен, външен одит).

Често задавани въпроси

Още информация за СЕО одитите

СЕО е набор от системни действия с цел класиране в търсачките. Дели се на външно и вътрешно SEO. За това и одитите се делят на вътрешни и външни одити.

Не предприемайте SEO действия без одит и стратегия на база него! Иначе рискувате да инвестирате ресурс в оптимизация, който да не даде резултат!

В желанието си да се класира за основни ключови думи, всеки бизнес и уеб сайт, трябва да бъде одитиран за пропуснати ползи и възможности за допълнителна оптимизация. Осигурявайки си СЕО одит, Вие на практика си осигурявате информация как да класирате своя уеб сайт и как да си осигурите повече посетители и клиенти.

На база извлечената от SEO одитът информация, се списва SEO стратегия. В нея в ясни стъпки става ясно как да класирате уеб сайта си за желаните КД.

Попитайте най- добре наш консултант, той ще Ви подготви официална оферта.

Безплатните ни анализи са далеч по- повърхностни и нямат пълнотата на одитите. Определено одитът е по- цялостния избор. 

Задължително ако предприемате ребрандиране и редизайн и цялостна промяна на Вашия уеб сайт Ви трябва одит. Много е важно да се опишат старите линкове и да се направят нужните редиректи от стария, към новия сайт и URL-и, за да нямате загуби в класирането.

Защото доста често отговорът на въпроса ‘как да класираме Вашия уеб сайт в G’, се крие във вече класираните уеб сайтове – вашите конкуренти за дадени ключови думи.

Осигурихте ли си одит?

Изчитайки тази статия, би следвало да сте си осигурили SEO одит, чрез нашата услуга или пък сами, чрез подробните насоки в Етапи 1 и 2. След като имате тази информация, е време да я използвате по предназначение. Ползвайте я за създаването на SEO стратегия!

Осигурете си стратегия