LinkBox.BG © 2023 – Дигитална агенция, грижеща се за Вашето онлайн присъствие чрез пълен спектър от дигитални услуги.
Разговори с клиенти:
Пон. – Пет. 9:00 – 17:00ч.
Пишете ни по всяко време ✉
SEO анализ: нека разберем къде и как Вашия уеб сайт се класира в Google! На тази страница ще разберете какво е SEO анализ. Ще научите за различните видове SEO анализ. И ще разберете повече за услугите на дигитална агенция Linkbox.BG в тази посока. Нека да започваме!
Грабнете безплатен SEO анализ сега!
* Включва 1 вид SEO анализ.
* Включва 15 мин. консултация.
* Цени за България с вкл. данъци
SEO анализ представлява изследване на конкретен фактор, влияещ на Вашето класиране в Google . Съвкупоността от всички видове SEO анализи, наричаме цялостен SEO одит .
SEO анализите могат да бъдат вътрешни – на Вашия уеб сайт и външни – на Вашата ниша, кл. думи и конкуренция. Разберете повече за различните видове SEO анализи по- долу.
SEO анализите са крайъгълният камък на всяка SEO стратегия и последваща оптимизация, съобразно нея.
Искате да проучим в дълбочина и детайли Вашия уеб сайт и класиране в Google? Поръчайте цялостен SEO одит! Наш специалист ще проучи цялостно Вашия сайт и ниша и ще Ви даде ценни насоки за развитие.
Разберете повече за SEO одитите.
* Включва всички видове SEO анализи.
* Включва цялостна консултация.
* Цени за България с вкл. данъци
Ето ги и видовете SEO анализи. Научете повече като кликнете на желания от Вас вид.
Цените на всеки вид SEO анализ, ще намерите под описанието му. Не забравяйте, че имате право на 1 вид безплатен SEO анализ ако сте нов клиент! Изберете някой от изброените по- долу.
Вътрешни анализи, вид №1:
Структурата на Вашия уеб сайт трябва да е ореантирана около ключови думи. Проверяваме Вашата структура за съответствие с ключовите думи за Вашата ниша. В този вид SEO анализ също така, проверяваме с Google Search Console къде се класират (индексират) всички Ваши страници, статии, продукти или друг тип URL-и.
Пример от практиката:
Виждаме 3 графи – кликове, импресии и позиция. На етап структура и индекс, съставяме подобна таблица с всички Ваши страници и ги подреждаме по импресии. Страниците, които не получават никакви импресии и нямат роля в UX/UI на уеб сайта, е препоръчително да бъдат премахнати или пренаправени. Това е ценна информация, която ще ни е нужна за последващите SEO анализи и оптимизации.
Вътрешни анализи, вид №2:
В рамките на този вид SEO анализ, изследваме анатомията на Вашите страници и кои ON PAGE фактори не са спазени.
☞ URL проверка. Анализираме Вашите линкове.
☞ Анатомия. Анализираме Вашите заглавия, под заглавия и мета данни.
☞ Релевантност и качество на съдържанието. Отговаря ли на търсенето?
☞ Снимки и мултимедия. Ореантирани ли са около ключовата дума за страницата?
Този вид анализ се извършва страница по страница и е по- трудоемък от предходните в общия случай.
Вътрешни анализи, вид №3:
Изследването на UX/UI показателите е процес, който извършваме ръчно. Наш уеб дизайнер преминава през целия Ви уеб сайт и проверява страница по страница изживяването на потребителя. В този вид анализи, откриваме грешки във вътрешните линкове. Също така обстойно проследяваме дали предложеното от Вас съдържание, отговаря на търсенето на потребителите. В този анализ, изследваме:
Какво включва?
☞ Скорост на зареждане. Основен фактор, който влияе на Вашето SEO.
☞ Достъпност на съдържание. Сайтът Ви работи ли на всички устройства?
☞ Изживяване на потребителя. Хората намират ли това, което търсят лесно?
☞ Затваряния на страници. Често ли хората излизат рано от Вашия сайт?
Изследването на тези 4 фактора ни гарантира, че уеб сайтът ни не губи посетители и е полезен на своята аудитория.
Вътрешни анализи, вид №4:
Последният от вътрешните анализи е анлизът на Вашия сървър(хостинг) и CDN ако имате такъв. Дали Вашият хостинг има достатъчно ресурси? Дали файловете на Вашия уеб сайт са структурирани добре? CDN-ът Ви работи ли правилно? Имате ли грешки в респонс кодове и пренасочвания на страници? Отговорите на тези въпроси, установяваме, чрез този вид анализ.
Какво включва?
☞ Цялостна проверка на хостинг и сървърни настройки.
☞ Проверка за сигурност и изправност на SSL.
☞ Проверка на редиректи и изправност на респонс кодовете.
☞ Проверка на CDN настройки.
Доста често лошите позиции в Google, може да се дължат на сървърен проблем. В този вид анализ, проверяваме именно това. Когато става въпрос за технически анализ, не можем да дефинираме крайна цена. Това е така, защото не сме наясно колко време ще отнеме локализирането и изследването на Вашите проблеми. Всеки уеб сайт има различен брой и количество такива.
Външни анализи, вид №1:
Ключовите думи * са връзката между Вашето предлагане и потребителското търсене. Сигурни ли сте, че таргетирате най- подходящите думи за Вашия уеб сайт и бизнес? Нека анализираме Вашата ниша за нови възможности за ключови думи и да проверим дали сте се справили добре, таргетирайки думите, които сте ползвали до сега.
Какво включва?
☞ Проверка на ключови думи
☞ Групиране по семантични ядра
☞ Анализ за търговски потенциал
☞ Прогностика и планиране
Да „сферим часовника“ на Вашия уеб сайт с най- актуалните ключови думи за Вашата ниша!
Външни анализи, вид №2:
След като знаем кои са подходящите ключови думи за Вашия уеб сайт , значи знаем и кои компании вече са ги класирали (или ги рекламират с Google Ads). Започваме да мислим и работим в посока дефинирането на факторите, които са указали влияние конкурентите Ви да класират въпросните КД за Вашата ниша. Познаването на конкуренцията ни учи на добри практики и виждаме къде е поставена „летвата“ в състезанията за 1-во място в Google.
Какво включва?
☞ Проверка на техните сайт показатели
☞ Изследване на съдържанието им
☞ Проверка на техния линк профил
☞ Насоки и изводи от анализа
Да проверим какво правят конкурентите, което Вие не правите и защо те са първи, а Вие не!
Външни анализи, вид №3:
За всички, които успяха да стигнат до този вид анализ … честито! Напомняме Ви, че имате право на един безплатен анализ от всички видове, упоменати до тук! Може би това е най- добрия избор между всички. Линковете са скъпо удоволствие и най- силния ранкинг фактор! Нека проучим всичко, около линк билдингът, от който се нуждае Вашия онлайн бизнес! Разберете повече за линковете от тук.
Какво включва?
☞ Проверка на линкове по видове
☞ Проверка на бранд споменавания
☞ Откриване на възможности за линкове
☞ Насоки за линк стратегия
Линковете са основен фактор и през 2022. Нека видим дали Вашите отговарят на Google изискванията!
Често задавани въпроси
SEO одит е съвкупността от всички видове SEO анализи. Ако приемем, че всички SEO фактори са пърченца пъзел. SEO анализът е изследването на конкретно парченце пъзел. А одитът е изследването на целия пъзел.
Не, всеки онлайн бизнес има право на 1 вид безплатен анализ. Ако искате да поръчате повече от 1 вид или цялостен сео одит, се свържете с наш консултант за крайна оферта.
SEO анализът на сайт е събирателно на всички анализи, които се извършват във Вашия уеб сайт – технически, на съдържание, на изживяване (UX) и др.
LinkBox.BG © 2023 – Дигитална агенция, грижеща се за Вашето онлайн присъствие чрез пълен спектър от дигитални услуги.
Пон. – Пет. 9:00 – 17:00ч.
Пишете ни по всяко време ✉